Saturday, August 1, 2009

Petua pakai permata nibong,sulur bertam dan ibong


Sedikit petua pakai permata nibong,sulur bertam dan ibong kepada sahabat. Ketiga jenis kayu tersebut mempunyai biasanya tersendiri. Jadi berhati-hati lah semasa memakainya. Risau terpukul anak-anak. Satu lagi ramai yang lupa jangan bagi sentuh pada kulit kita sendiri bila ikat cincin dan pakai......macam mana nak buat, hubungi saya.

16 comments:

neezam said...

bagaimana petua nk pkai kayu ni? sya slalu pkai mcm 2 jer..? bleh email kat sya x petua dia? kije_88@yahoo.com

As2L said...

macam mana cara hendak memakainya dan apa kegunaan nya???

Shariffudin said...

bgaimana petua pakai sulur bertam..dan khasiatnya..?
Email sye shariffudin@gmail.com

saifuddin said...

bagaimana petua nk pkai kayu nibong tunggal???dan khasiat nye..email saye din_mecha88@yahoo.com

fizulzul said...

sayz nk beli la 1..brapa harga??

fizulzul said...

boleh email kt saya kelebihan permata
ini.. fizulzul203@yahoo.com.


terima kasih

ayna syafyna said...

sy pakai cincin nibong pnah petir di cmpur dngan bertam...bile sy pakai dye dngan raja kayu lma2 sy jdi panas...apa petua nya...bile sy pakai cincin nibong sulong cmpur bertam dngan cincin raja kayu sy rasa mcam nk cngat pkul org...apa petua nya....

mohd rizuan said...

Apakah petua memakai cincin nibong? Boleh email saya? mrizuansuhaimi@gmail.com

dark bullet said...

bagaimana nak memotong kayu nibong tunggal...

fathullah fatt said...

slm saya ada cincin teras sulur bertam tikam batu.ada masa kawan saya nampak cincin di jari saya bercahaya.apakah itu.dan btul ke jgn buat cincin bersentuh kulit.sebab kwn yg beri kayu ni .suruh buat sentuh kulit

fathullah fatt said...

klu blh sms saya. 0193003434

rbm said...

salam, saya nak tahu cara pakai cincin fosil nibung boleh email saya roslanmohamed6@gmail.com

Manusia Biasa said...

bagaimana petua die ,saya aq nibung tunggal sepanjang setengah meter aq nk bt cincin ,tolong berikan kan petua itu sila email kan . sosial_1998@yahoo.com

mr.chaq said...

Saya ingin tahu apakah khasiat sulur bertam dan bagaimana untuk menggunakannya dalam perubatan dan cara memakainya

mr.chaq said...
This comment has been removed by the author.
amir sendo said...

Assalam tuan. mohon bantuan emelkan pada saya cara2 memakai cincin teras sulur bertam . Emel saya : fazril@malaysiaairports.com.my ataupun mesej sy 0134361968. Tq tuan